Termeni si condiții
În acest document sunt stabilite termenii si condițiile de utilizare a site-ului
www.atehno.md și toate condițiile de achiziționare a produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului nostru.
Accesarea si/sau utilizarea site-ului
www.atehno.md de către dumneavoastră constituie ACCEPTAREA prezentelor condiții și va obliga la respectarea acestora. Compania își rezerva dreptul de a modifica in orice moment Termenii si Condițiile. Orice modificări aduse Termenilor si Condițiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe acest site web.
Date despre companie:
- Denumirea: ”A Tehno Distribuție” S.R.L.
- IDNO: 1022602001150
- Adresa juridică: mun.Bălți, str. Ștefan cel Mare 76A
1. Dispoziții generale
1.1. La înregistrarea comenzii în magazinul online, Clientul acceptă Termenii si condițiile de vânzare a produselor (în continuare – Termeni si condiții) prezentate mai jos.
1.2. Acești Termeni si Condiții, precum si informația despre produsele afișate pe site sunt oferte publice, în conformitate cu prevederile Codului civil al Republicii Moldova și a Legii nr. 284 privind Comerțul Electronic. Cumpărătorul, după ce a luat cunoștința cu textul acestor condiții de vânzare, le acceptă prin bifarea alineatului "Am luat cunoștința cu termenii si condițiile de vânzare pe site-ului atehno.md".
1.3. Relațiile dintre client si vânzător sunt stabilite in baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate in conformitate cu aceasta.
1.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii si Condițiile date, iar Clientul este obligat să monitorizeze modificările în mod regulat.
1.5 În scopul îmbunătățirii calității deservirii clienților și luând în considerație fluctuația cursului valutar cât și volumul de furnizori cu care lucrăm, la fel și faptul că toate datele sunt gestionate de către robot și pot apărea erori, Clientul preventiv Confirmării Comenzii va lua legătura cu operatorul pentru a verifica prețul și prezența mărfii în stoc.
1.6. Clientul acceptă Termenii si Condițiile, prin plasarea comenzii pe site.
1.7 Plasarea și achitarea comenzii nu reprezintă și finalizarea cu succes a tranzacției de vânzare-cumpărare fără confirmarea acesteia de către vânzător.
1.8 Vânzarea - cumpărarea are loc numai după primirea de către Client a confirmării / acceptului din partea vânzătorului despre finalizarea tranzacției.
2. Înregistrarea (autentificarea) pe site și sistemul de bonusuri
2.1. Vânzătorul nu este responsabil pentru exactitatea și corectitudinea informațiilor furnizate de client în timpul înregistrării.
2.2. Pe site-ul -
www.atehno.md există posibilitatea de obținere a bonusurilor la achiziționarea de produse marcate „Cadou pentru următoarea achiziție”.
2.3. Clientul obține suma bonusului marcată vizavi, care poate fi cheltuită pentru achiziționarea oricăror produse din magazinul online, cu excepția produselor care generează aceste puncte bonus.
2.4. Bonusurile pot fi obținute numai în cazul în care comanda a fost plasată de către clientul autentificat în contul personal.
2.5. Comenzile plasate fără autentificare în contul personal, precum și cele cu achitare în rate/credit, nu generează bonusuri.
3. Înregistrarea și termenul de livrare a comenzii
3.1. Comanda clientului poate fi preluată prin înregistrare de către client pe site.
3.2. La înregistrarea comenzii, clientul trebuie să specifice următoarea informație: numele Clientului, adresa de livrare a comenzii, telefonul de contact, e-mail, modalitatea de plată.
3.3. După înregistrarea comenzii, clientului i se oferă informația cu privire la comanda.
3.4. Toate materialele informative afișate pe site, au caracter consultativ și nu pot transmite în totalitate informația exactă despre proprietățile si caracteristicile mărfurilor, inclusiv culoarea, mărimea si forma. In cazul când clientul are întrebări privind proprietățile si caracteristicile produselor, înainte de a înregistra comanda, el trebuie sa contacteze compania la numărul de telefon +373 621 63090.
3.5. În cazul lipsei produsului comandat in depozitul vânzătorului, vânzătorul are dreptul de a anula comanda si de a informa clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificata, sau prin telefon. 3.6. In cazul anulării Comenzii preplătite, costul produsului anulat este returnat către client prin modulul in care a fost inițial efectuată achitarea.
4. Livrarea
4.1. Metodele de livrare a produselor sunt menționate pe site.
4.2. Vânzătorul va face tot posibilul pentru a respecta condițiile de livrare specificate pe site, cu toate acestea, sunt posibile eventualele întârzieri in livrare, care pot apărea din cauza unor circumstanțe neprevăzute (traficului aglomerat, condițiilor meteorologice, sărbătorilor de stat), și nu din vina vânzătorului.
4.3. Riscul de pierdere accidentală sau deteriorare a produsului se transmite clientului din momentul când acesta primește produsul si semnează în documentele care confirma livrarea.
4.4. Costul de transport este calculat individual pentru fiecare comanda, in funcție de zona si metoda de livrare, si, uneori, in funcție de metoda de achitare, și este specificat in confirmarea comenzii.
4.5. În momentul livrării, produsul este transmis clientului.
4.6. La primirea comenzii, clientul trebuie sa verifice aspectul exterior si ambalajul produsului, numărul de produse în comandă, integritatea. După primirea comenzii clientul decade din dreptul de a invoca astfel de reclamații.
5. Prețul și achitarea comenzii
5.1. Prețul produsului este indicat pe site. În cazul indicării incorecte a prețului produsului comandat de Client din cauza fluctuației cursului valutar și din motive tehnice, vânzătorul in cel mai scurt timp va contacta clientul, pentru a confirma comanda după prețul corectat sau pentru a anula comanda. In cazul daca contactarea clientului nu este posibila, aceasta comanda se consideră anulată.
5.2. Prețul produsului poate fi modificat unilateral de către vânzător.
5.3. Metodele de achitare a produselor sunt menționate pe site, în rubrica "Metode de plată". Metoda de plată convenită se consideră metoda aleasă de client, din toate metodele de achitare disponibile, la momentul efectuării comenzii.
5.4. În cazul produselor preplătite, comanda este acceptată pentru procesare, numai după ce banii necesari sunt înrolați de către Client în contul curent al Vânzătorului. Produsul nu poate fi rezervat la comandă, iar vânzătorul nu poate garanta disponibilitatea lui in depozit, specificata in momentul înregistrării comenzii, si ca consecință, se poate mări termenul de livrare.
5.5. În cazul achitării produsului cu cardul bancar, autentificarea operațiunii se efectuează de către banca. Dacă banca are motive să creadă ca operațiunea are caracter fraudulos, ea are dreptul de a refuza această operațiune.
5.6. Condițiile de achitare a comenzilor prin intermediul sistemelor de plăți electronice "Paynet" sunt indicate pe site, în rubrica "Metode de plată".
5.7. Comisioanele percepute de la Consumator sau Cumpărător pentru tranzacția de achitare electronica a contravalorii produselor si/sau serviciilor reprezintă o voință a consumatorului sau cumpărătorului și sunt convenite între utilizatorul serviciilor de plată si prestatorul de servicii de plata si se limitează la acoperirea costurilor reale ale prestatorului de servicii de plata.
6. Returnarea produselor
6.1. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare.
6.1.1. Clientul are dreptul de a refuza produsul comandat in orice moment, înainte de primire a acestuia, si dupa primirea mărfurilor – in termen de 14 zile. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare, se face în strictă conformitate cu Legea nr. 105/2013 privind protecția consumatorului și este posibila in cazul neutilizării bunului, păstrării aspectului exterior, proprietăților de consum, precum si in cazul existentei unui document, care dovedește faptul si condițiile de cumpărare a acestui produs.
6.1.2. În termen de 14 zile de la primirea comenzii, Clientul are dreptul de a schimba produsul de calitate corespunzătoare cu un alt produs similar, numai in cazul daca acest produs nu-i convine clientului dupa forma, dimensiuni, stil, culoare sau dotare tehnica. Clientul nu poate schimba produsul de calitate corespunzătoare, care este specificat in Lista de produse nealimentare de buna calitate, care nu pot fi returnate sau schimbate, aprobat in Legea nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția Consumatorului.
6.2. Returnarea produsului de calitate necorespunzătoare
6.2.1. Returnarea produsul de calitate necorespunzătoare vânzătorului, precum și reparația sau înlocuirea acestuia, se efectuează în conformitate cu prevederile art.18 Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția Consumatorului.
7. Politica de confidențialitate
7.1. La înregistrarea comenzii pe site-ul
www.atehno.md, Clientul oferă următoarea informație: numele, prenumele, adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon.
7.2. Oferind informația personală site-ului, Clientul acceptă prelucrarea acesteia de către Vanzator, inclusiv pentru marketing, promovare, reclamă, publicitate, concursuri, loterii publicitare, programe de loialitate, inclusiv transmiterea de oferte comerciale generale sau personalizate; dezvoltarea si îmbunătățirea serviciilor, promovarea produselor si serviciilor site-ului.
7.3. Clientul trebuie sa fie conștient de faptul ca toata informatia oferita pentru implementarea acestui serviciu nu va fi divulgata persoanelor sau site-urilor neautorizate. Excepție poate fi oferirea informației personale la cererea organelor competente ale Republicii Moldova sau la solicitarea instanței de judecata. Vanzatorul este responsabil pentru menținerea confidențialității informațiilor personale a Clientului. Clientul este obligat să furnizeze informații fiabile. In cazul in care clientul oferă informații incorecte, vanzatorul nu este responsabil pentru informatia data si consecințele posibile.
8. Folosirea cookie-urilor
8.1. Vanzatorul are dreptul de a utiliza metoda "cookies". Compania folosește "cookies" pentru a colecta anumite informații despre Client si pentru a urmări vizitele site-ul. Site-urile folosesc des aceasta metoda pentru a îmbunătăți identificarea utilizatorilor lor." Cookies” reprezintă o cantitate mica de informație, care este trimisa de browser-ul Clientului si se depoziteaza pe hard disc-ul computerului. Acestea se transmit in momentul cind Clientul viziteaza site-ul prin intermediul unui calculator.
9. Alti termeni și condiții
9.1. Relațiile dintre Client si Vânzător se reglementează in conformitate cu legislația in vigoare a Republicii Moldova.
9.2. In cazul aparitiei unor intrebari sau plangeri din partea Clientului, părțile vor încerca să le rezolve prin negocieri, iar in cazul incapacității de a ajunge la un comun acord, disputa va fi transmisa in instanta de judecata, in conformitate cu legile din RM.
9.3. Recunoasterea de catre instanta de judecata a nulității oricarei prevederi a acestor Termeni si conditii, nu constituie temei de nulitate a celorlalte prevederi.
Lista produselor non-alimentare de calitate corespunzătoare, care nu pot fi schimbate cu un produs similar:
1. Bijuterii (din metale si pietre pretioase, metale pretioase placate cu metale semipretioase, pietre pretioase slefuite).
2. Articole de cusut si tricotaje (lenjerie personala, lenjerie de pat, articole de cioraparie).
3. Obiecte de igiena personala (periuta de dinti, pieptene, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras, aparate electrice de ras si alte produse similare pentru igiena personala).
4. Parfumuri si produse cosmetice.
5. Produse textile (tesaturi din bumbac, in, lina, matase, sintetice, precum si diferite panglici, dantele, etc).
6. Cabluri (fire, cabluri, cordoane).
7. Materiale de constructii si finisare si alte produse care sunt vindute cu metrul (linoleum, pelicula, covoare, etc).
8. Produse si materiale care intra in contact cu produsele alimentare, fabricate din materiale polimerice, inclusiv si de unica folosinta (vesela si tacamuri de bucatarie, containere si materiale de ambalare pentru depozitarea si transportul produse alimentare - bidoane, cutii, sticle, butoaie).
9.Produse chimice pentru uz casnic, pesticide si preparate agro-chimice.
10. Mobilier de uz casnic (seturi de mobila).
11. Automobile si motociclete, si produsele pentru deservirea lor, remorci si agregate, mijloace mobile de agricultura mecanizata de scara mica, barci de agrement si alte tipuri de barci utilizate in scopuri casnice.
12. Produsele de uz casnic sofisticate din punct de vedere tehnic, pentru care se stabileste perioada de garantie (masini si aparate electrice, echipamente electronice, calculatoare si echipamente de copiere casnice, echipament foto si video, telefoane (fixe si mobile) si echipamente fax, instrumente muzicale electrice, echipament si dispozitive casnice pe gaz).
13. Produse pentru prevenirea si tratamentul unor boli in conditii casnice (obiecte sanitare si de igiena din metal, cauciuc, textile si alte materiale; unelte, instrumente si echipamente medicale de ingrijire orala, lentile de ochelari, articole pentru ingrijirea copiilor, medicamente).