Товары

Lorem ipsum dolor, sit amet consectetur
notification
Как вам удобнее с нами связаться?

Товар добавлен в корзину

Как сожалению название товара не загрузилось. Товар в любом случае добавлен в корзину.
Товаров в корзине: 0
Вы хотите
продолжить покупку?

Termeni si condiții

În acest document sunt stabilite termenii si condițiile de utilizare a site-ului www.atehno.md și toate condițiile de achiziționare a produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului nostru.
Accesarea si/sau utilizarea site-ului www.atehno.md de către dumneavoastră constituie ACCEPTAREA prezentelor condiții și va obliga la respectarea acestora. Compania își rezerva dreptul de a modifica in orice moment Termenii si Condițiile. Orice modificări aduse Termenilor si Condițiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe acest site web.

Date despre companie:
- Denumirea: ”A Tehno Distribuție” S.R.L.
- IDNO: 1022602001150
- Adresa juridică: mun.Bălți, str. Ștefan cel Mare 76A

1. Dispoziții generale
1.1. La înregistrarea comenzii în magazinul online, Clientul acceptă Termenii si condițiile de vânzare a produselor (în continuare – Termeni si condiții) prezentate mai jos.
1.2. Acești Termeni si Condiții, precum si informația despre produsele afișate pe site sunt oferte publice, în conformitate cu prevederile Codului civil al Republicii Moldova și a Legii nr. 284 privind Comerțul Electronic. Cumpărătorul, după ce a luat cunoștința cu textul acestor condiții de vânzare, le acceptă prin bifarea alineatului "Am luat cunoștința cu termenii si condițiile de vânzare pe site-ului atehno.md".
1.3. Relațiile dintre client si vânzător sunt stabilite in baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate in conformitate cu aceasta.
1.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii si Condițiile date, iar Clientul este obligat să monitorizeze modificările în mod regulat.
1.5 În scopul îmbunătățirii calității deservirii clienților și luând în considerație fluctuația cursului valutar cât și volumul de furnizori cu care lucrăm, la fel și faptul că toate datele sunt gestionate de către robot și pot apărea erori, Clientul preventiv Confirmării Comenzii va lua legătura cu operatorul pentru a verifica prețul și prezența mărfii în stoc.
1.6. Clientul acceptă Termenii si Condițiile, prin plasarea comenzii pe site.
1.7 Plasarea și achitarea comenzii nu reprezintă și finalizarea cu succes a tranzacției de vânzare-cumpărare fără confirmarea acesteia de către vânzător.
1.8 Vânzarea - cumpărarea are loc numai după primirea de către Client a confirmării / acceptului din partea vânzătorului despre finalizarea tranzacției.


2. Înregistrarea (autentificarea) pe site și sistemul de bonusuri
2.1. Vânzătorul nu este responsabil pentru exactitatea și corectitudinea informațiilor furnizate de client în timpul înregistrării.
2.2. Pe site-ul - www.atehno.md există posibilitatea de obținere a bonusurilor la achiziționarea de produse marcate „Cadou pentru următoarea achiziție”.
2.3. Clientul obține suma bonusului marcată vizavi, care poate fi cheltuită pentru achiziționarea oricăror produse din magazinul online, cu excepția produselor care generează aceste puncte bonus.
2.4. Bonusurile pot fi obținute numai în cazul în care comanda a fost plasată de către clientul autentificat în contul personal.
2.5. Comenzile plasate fără autentificare în contul personal, precum și cele cu achitare în rate/credit, nu generează bonusuri.


3. Înregistrarea și termenul de livrare a comenzii
3.1. Comanda clientului poate fi preluată prin înregistrare de către client pe site.
3.2. La înregistrarea comenzii, clientul trebuie să specifice următoarea informație: numele Clientului, adresa de livrare a comenzii, telefonul de contact, e-mail, modalitatea de plată.
3.3. După înregistrarea comenzii, clientului i se oferă informația cu privire la comanda.
3.4. Toate materialele informative afișate pe site, au caracter consultativ și nu pot transmite în totalitate informația exactă despre proprietățile si caracteristicile mărfurilor, inclusiv culoarea, mărimea si forma. In cazul când clientul are întrebări privind proprietățile si caracteristicile produselor, înainte de a înregistra comanda, el trebuie sa contacteze compania la numărul de telefon +373 621 63090.
3.5. În cazul lipsei produsului comandat in depozitul vânzătorului, vânzătorul are dreptul de a anula comanda si de a informa clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificata, sau prin telefon. 3.6. In cazul anulării Comenzii preplătite, costul produsului anulat este returnat către client prin modulul in care a fost inițial efectuată achitarea.


4. Livrarea
4.1. Metodele de livrare a produselor sunt menționate pe site.
4.2. Vânzătorul va face tot posibilul pentru a respecta condițiile de livrare specificate pe site, cu toate acestea, sunt posibile eventualele întârzieri in livrare, care pot apărea din cauza unor circumstanțe neprevăzute (traficului aglomerat, condițiilor meteorologice, sărbătorilor de stat), și nu din vina vânzătorului.
4.3. Riscul de pierdere accidentală sau deteriorare a produsului se transmite clientului din momentul când acesta primește produsul si semnează în documentele care confirma livrarea.
4.4. Costul de transport este calculat individual pentru fiecare comanda, in funcție de zona si metoda de livrare, si, uneori, in funcție de metoda de achitare, și este specificat in confirmarea comenzii.
4.5. În momentul livrării, produsul este transmis clientului.
4.6. La primirea comenzii, clientul trebuie sa verifice aspectul exterior si ambalajul produsului, numărul de produse în comandă, integritatea. După primirea comenzii clientul decade din dreptul de a invoca astfel de reclamații.


5. Prețul și achitarea comenzii
5.1. Prețul produsului este indicat pe site. În cazul indicării incorecte a prețului produsului comandat de Client din cauza fluctuației cursului valutar și din motive tehnice, vânzătorul in cel mai scurt timp va contacta clientul, pentru a confirma comanda după prețul corectat sau pentru a anula comanda. In cazul daca contactarea clientului nu este posibila, aceasta comanda se consideră anulată.
5.2. Prețul produsului poate fi modificat unilateral de către vânzător.
5.3. Metodele de achitare a produselor sunt menționate pe site, în rubrica "Metode de plată". Metoda de plată convenită se consideră metoda aleasă de client, din toate metodele de achitare disponibile, la momentul efectuării comenzii.
5.4. În cazul produselor preplătite, comanda este acceptată pentru procesare, numai după ce banii necesari sunt înrolați de către Client în contul curent al Vânzătorului. Produsul nu poate fi rezervat la comandă, iar vânzătorul nu poate garanta disponibilitatea lui in depozit, specificata in momentul înregistrării comenzii, si ca consecință, se poate mări termenul de livrare.
5.5. În cazul achitării produsului cu cardul bancar, autentificarea operațiunii se efectuează de către banca. Dacă banca are motive să creadă ca operațiunea are caracter fraudulos, ea are dreptul de a refuza această operațiune.
5.6. Condițiile de achitare a comenzilor prin intermediul sistemelor de plăți electronice "Paynet" sunt indicate pe site, în rubrica "Metode de plată".
5.7. Comisioanele percepute de la Consumator sau Cumpărător pentru tranzacția de achitare electronica a contravalorii produselor si/sau serviciilor reprezintă o voință a consumatorului sau cumpărătorului și sunt convenite între utilizatorul serviciilor de plată si prestatorul de servicii de plata si se limitează la acoperirea costurilor reale ale prestatorului de servicii de plata.


6. Returnarea produselor
6.1. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare.
6.1.1. Clientul are dreptul de a refuza produsul comandat in orice moment, înainte de primire a acestuia, si dupa primirea mărfurilor – in termen de 14 zile. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare, se face în strictă conformitate cu Legea nr. 105/2013 privind protecția consumatorului și este posibila in cazul neutilizării bunului, păstrării aspectului exterior, proprietăților de consum, precum si in cazul existentei unui document, care dovedește faptul si condițiile de cumpărare a acestui produs.
6.1.2. În termen de 14 zile de la primirea comenzii, Clientul are dreptul de a schimba produsul de calitate corespunzătoare cu un alt produs similar, numai in cazul daca acest produs nu-i convine clientului dupa forma, dimensiuni, stil, culoare sau dotare tehnica. Clientul nu poate schimba produsul de calitate corespunzătoare, care este specificat in Lista de produse nealimentare de buna calitate, care nu pot fi returnate sau schimbate, aprobat in Legea nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția Consumatorului.
6.2. Returnarea produsului de calitate necorespunzătoare
6.2.1. Returnarea produsul de calitate necorespunzătoare vânzătorului, precum și reparația sau înlocuirea acestuia, se efectuează în conformitate cu prevederile art.18 Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția Consumatorului.


7. Politica de confidențialitate
7.1. La înregistrarea comenzii pe site-ul www.atehno.md, Clientul oferă următoarea informație: numele, prenumele, adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon.
7.2. Oferind informația personală site-ului, Clientul acceptă prelucrarea acesteia de către Vanzator, inclusiv pentru marketing, promovare, reclamă, publicitate, concursuri, loterii publicitare, programe de loialitate, inclusiv transmiterea de oferte comerciale generale sau personalizate; dezvoltarea si îmbunătățirea serviciilor, promovarea produselor si serviciilor site-ului.
7.3. Clientul trebuie sa fie conștient de faptul ca toata informatia oferita pentru implementarea acestui serviciu nu va fi divulgata persoanelor sau site-urilor neautorizate. Excepție poate fi oferirea informației personale la cererea organelor competente ale Republicii Moldova sau la solicitarea instanței de judecata. Vanzatorul este responsabil pentru menținerea confidențialității informațiilor personale a Clientului. Clientul este obligat să furnizeze informații fiabile. In cazul in care clientul oferă informații incorecte, vanzatorul nu este responsabil pentru informatia data si consecințele posibile.


8. Folosirea cookie-urilor
8.1. Vanzatorul are dreptul de a utiliza metoda "cookies". Compania folosește "cookies" pentru a colecta anumite informații despre Client si pentru a urmări vizitele site-ul. Site-urile folosesc des aceasta metoda pentru a îmbunătăți identificarea utilizatorilor lor." Cookies” reprezintă o cantitate mica de informație, care este trimisa de browser-ul Clientului si se depoziteaza pe hard disc-ul computerului. Acestea se transmit in momentul cind Clientul viziteaza site-ul prin intermediul unui calculator.


9. Alti termeni și condiții
9.1. Relațiile dintre Client si Vânzător se reglementează in conformitate cu legislația in vigoare a Republicii Moldova.
9.2. In cazul aparitiei unor intrebari sau plangeri din partea Clientului, părțile vor încerca să le rezolve prin negocieri, iar in cazul incapacității de a ajunge la un comun acord, disputa va fi transmisa in instanta de judecata, in conformitate cu legile din RM.
9.3. Recunoasterea de catre instanta de judecata a nulității oricarei prevederi a acestor Termeni si conditii, nu constituie temei de nulitate a celorlalte prevederi.


Lista produselor non-alimentare de calitate corespunzătoare, care nu pot fi schimbate cu un produs similar:
1. Bijuterii (din metale si pietre pretioase, metale pretioase placate cu metale semipretioase, pietre pretioase slefuite).
2. Articole de cusut si tricotaje (lenjerie personala, lenjerie de pat, articole de cioraparie).
3. Obiecte de igiena personala (periuta de dinti, pieptene, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras, aparate electrice de ras si alte produse similare pentru igiena personala).
4. Parfumuri si produse cosmetice.
5. Produse textile (tesaturi din bumbac, in, lina, matase, sintetice, precum si diferite panglici, dantele, etc).
6. Cabluri (fire, cabluri, cordoane).
7. Materiale de constructii si finisare si alte produse care sunt vindute cu metrul (linoleum, pelicula, covoare, etc).
8. Produse si materiale care intra in contact cu produsele alimentare, fabricate din materiale polimerice, inclusiv si de unica folosinta (vesela si tacamuri de bucatarie, containere si materiale de ambalare pentru depozitarea si transportul produse alimentare - bidoane, cutii, sticle, butoaie).
9.Produse chimice pentru uz casnic, pesticide si preparate agro-chimice.
10. Mobilier de uz casnic (seturi de mobila).
11. Automobile si motociclete, si produsele pentru deservirea lor, remorci si agregate, mijloace mobile de agricultura mecanizata de scara mica, barci de agrement si alte tipuri de barci utilizate in scopuri casnice.
12. Produsele de uz casnic sofisticate din punct de vedere tehnic, pentru care se stabileste perioada de garantie (masini si aparate electrice, echipamente electronice, calculatoare si echipamente de copiere casnice, echipament foto si video, telefoane (fixe si mobile) si echipamente fax, instrumente muzicale electrice, echipament si dispozitive casnice pe gaz).
13. Produse pentru prevenirea si tratamentul unor boli in conditii casnice (obiecte sanitare si de igiena din metal, cauciuc, textile si alte materiale; unelte, instrumente si echipamente medicale de ingrijire orala, lentile de ochelari, articole pentru ingrijirea copiilor, medicamente).
>

 

Politica de prelucrare

a datelor cu caracter personal

”A Tehno Distribuție” SRL

 

1. Prevederi Generale

1.1 Scopul prezentei politici

Aceasta politica are drept scop informarea unitara a oricarei persoane fizice ale carei date cu caracter personal sunt prelucrate de catre Companie si se aplica urmatoarelor persoane, denumite impreuna in mod generic „Persoane vizate” sau „Subiecți ai datelor cu caracter personal”:

– Clientul (chiar si dupa incetarea relatiei contractuale), potentiali clienti, persoane cu care Compania deruleaza tranzactii ocazionale, reprezentantii legali sau conventionali ai Clientului,;

– Persoanele de contact, angajatii si/sau persoanele fizice desemnate de catre un Client al Companiei (chiar si dupa incetarea relatiei contractuale);

– Persoanele de contact, reprezentantii legali sau conventionali, colaboratori, angajati si/sau persoanele fizice desemnate de catre un partener contractual al Companiei;

Angajatii Companiei;

Candidatii care doresc sa ocupe posturi in cadrul Companiei;

– Vizitatorii site-urilor Companiei;

– Persoane fizice care au depus o petiție adresată Companiei, și nu se încadrează în categoriile enumerate mai sus.

Această Politică de confidenţialitate explică modul în care Compania prelucrează datele personale, de asemenea descrie, tipurile de informaţii personale prelucrate. Stabileşte, de asemenea, drepturile persoanelor vizate în legătură cu datele personale care sunt prelucrate de către Companie.

 

1.2 Definiții relevante utilizate

Definitii relevante in contextul protectiei datelor cu caracter personal

Date cu caracter personal – orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila; O persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator on-line (login), sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;

Prelucrarea Datelor Personale – orice operaţiune sau serie de operaţiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal prin mijloace automatizate sau neautomatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, păstrarea, restabilirea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ştergerea sau distrugerea.

Persoana vizata – poate fi solicitantul unui produs sau serviciu oferit de catre Companie, imputernicitii acestuia, precum si orice alte persoane fizice ale caror Date Personale pot fi transmise sau colectate de catre Operator, in vederea desfasurarii activitatilor de prelucrare a Datelor Personale, atat in scop propriu, cat si in numele si pe seama partenerilor sai contractuali, conform scopurilor determinate de acestia din urma.

 

2. Datele cu caracter personal prelucrate de Companie

In cadrul activitatii pe care o desfasoara, Compania prelucreaza urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

·        numele, prenumele și patronimicul; 

·        sexul;

·        data și locul nașterii;

·        semnătura

·        telefon mobil;

·        e-mail;

·        date bancare (în cazuri cînd clientul achită cumpărăturile prin card/transfer bancar);

·        adresa;

·        IDNP;

·        Seria/numărul/termen de valabilitate a buletinului de identitate

·        după caz, alte date necesare îndeplinirii scopului menționat, conform legislației în vigoare.

 

3. Scopurile prelucrări de date

Activitatea financiară-nebancară a Companiei este reglementată de legislație în cele mai multe aspecte ale acesteia, de la identificarea clienților, confidențialitatea relației, prudență și diligență în prestarea serviciilor, pînă la măsurile de securitate și chiar modul în care sunt aleși partenerii contractuali. Pe lîngă cadru legislativ și contracte, Compania se bazează și pe interesul legitim atunci cînd prelucrează date personale. Astfel, datele cu caracter personal sunt prelucrate cu următoarele scopuri:

a) În vederea executării unui contract la care subiectul datelor cu caracter personal este parte sau pentru luarea unor măsuri înaintea încheierii contractului, la cererea acestuia, compania poate efectua prelucrări de date în scopuri precum:

– evaluarea eligibilității în vederea furnizării unor produse și servicii ale companiei;

– derularea oricăror raporturi contractuale (cu clienții, colaboratorii sau membrii consiliului de supraveghere, partenerii sau angajații companiei);

– executarea în condiții bune și de siguranță a tranzacțiilor mijloacelor financiare: la ghișeu, prin transfer, card, etc;

– constatarea, exercitarea sau apărarea unor drepturi în instanța ori față de alte autorități;

– gestionarea de solicitări/reclamații/plângeri/petiții/investigații în legătură cu activitatea, serviciile/produsele sau angajații Companiei;

– încheierea și executarea contractelor de muncă;

b) În vederea conformării cu obligațiile legale, este necesar ca Compania să prelucreze date în scopuri precum:

– identificarea și cunoașterea clientelei, prevenirea spălării banilor și combaterea finanțării terorismului, prevenirea fraudelor;

– furnizarea de raportări și informații la solicitarea autorităților (de ex: instanțe de judecată, organe de cercetare, organe de executare silită, notari publici, autorități fiscale, autorități de supraveghere, serviciul pentru prevenirea și combaterea spălării banilor, etc.);

– asigurarea securității în incintele Companiei;

– păstrarea/depozitarea/ stocarea și arhivarea documentelor;

– implementarea măsurilor de securitate a datelor și administrarea continuității activității în cazul apariției unor situații neprevăzute, inclusiv prin realizarea de copii de siguranță;

– implementarea unor mijloace care permit oricărei persoane să semnaleze neconcordanțele/nemultumirile sesizate în legătură cu serviciile oferite de Companie;

– conformarea cu legislația muncii în ceia ce privește relațiile cu angajații.

c) În vederea realizarii/urmăririi intereselor legitime pe care Compania le are în legătură cu buna administrare a activității sale, Compania poate efectua prelucrări de date în scopuri precum:

– întocmirea documentației de vînzare-cumpărare și de garanție pentru marfa procurată;

-  deservirea pe garanție a mărfii procurate;

– diversificarea produselor și serviciilor și adaptarea acestora la nevoile clienților;

– menținerea reputației, a integrității și a securității afacerii;

– marketing simplu și efectuare de sondaje cu privire la serviciile oferite de Companie și activitatea acesteia;

– identificarea bunurilor și a datelor de contact actualizate ale clienților și partenerilor, în scop de exercitare a drepturilor Companiei cu privire la recuperarea de creanțe;

– recrutare și resurse umane cu privire la candidații și angajații Companiei, acordarea de beneficii.

            Datele cu caracter personal ce fac obiectul reglementării prezentei politici vor fi stocate de către Companie astfel încît să permită identificarea persoanelor vizate strict pe durata necesară realizării scopurilor în care datele sînt prelucrate, iar la expirarea termenului respectiv, înregistrările se vor distruge/șterge, în funcție de suportul pe care  au fost efectuate. În cazul obligațiilor expres prevăzute de lege acestea pot rămîne la păstrare primind statut de document de arhivă.

4. Temeiurile legale a prelucrării de date

Datele personale sunt prelucrate de catre Companie in baza urmatoarelor temeiuri legale:

a) in baza consimtamantului persoanei vizate, in temeiul art. 5 alin. (1) din Legea nr. 133. Dacă a fost solicitat și exprimat consimțământul fie la începutul relației cu Compania, fie ulterior, pentru anumite prelucrări de date, subiectul datelor poate să se răzgîndească în orice moment. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrarii de date facuta anterior retragerii, precum și relația contractuală nu va suferi.

b) pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract (ex. furnizarea produsului comandat, comunicarea cu persoana vizata in vederea executarii contractului etc.), in temeiul art. 5 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 133;

c) in vederea indeplinirii unei obligatii legale care ii revine Companiei (ex. efectuarea raportarilor catre autoritatile competente, cunoasterea clientelei in scopul prevenirii spalarii banilor si finantarii terorismului etc.), in temeiul art. 5 alin. (5) lit. b) și art. 2 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 133;

d) in scopul intereselor legitime urmarite de Companie (ex. recuperarea creantelor aferente relatiei contractuale incheiate, asigurarea securitatii persoanelor si bunurilor etc.), dar avand in vedere protejarea intereselor, drepturilor si libertatilor fundamentale ale persoanei vizate, in temeiul art. 5 alin. (5) lit. e) din Legea 133.

 

5. Dezvăluirea prin transmitere a datelor personale

In vederea indeplinirii scopurilor de prelucrare enumerate în capitolul 3 a prezentei politici, Compania poate transmite o parte sau toate categoriile de date cu caracter personal catre urmatorii destinatari:

– angajaților Companie din cadrul departamentelor specifice;

institutii publice de supraveghere;

autoritati publice (de ex: Serviciul Fiscal de Stat, Serviciul pentru Prevenirea si Combaterea Spalarii Banilor);

– unor entitati organizate ca Birouri de Credit;

– executori judecatoresti, notari publici, auditori;

instante judecatoresti;

partneneri contractuali și prestatori de servicii cum ar fi: companii de livrare, avocați etc.;

Compania efectueaza o evaluare prealabila adecvata în selectarea furnizorilor de servicii si impune acestora masuri de securitate, tehnice si organizatorice adecvate în vederea protejarii datelor cu caracter personal si pentru a prelucra datele cu caracter personal numai conform legislației din domeniul datelor cu character personal.

 

6. Durata prelucrării datelor cu caracter personal

Pentru realizarea scopurilor prezentate in cadrul prezentei Politici, datele cu caracter personal vor fi prelucrate de catre Companie pe tot parcursul relatiei contractuale cu persoanele vizate si dupa finalizarea acesteia in vederea conformarii cu obligatiile legale aplicabile, inclusiv cele in materia arhivarii. Termenele legale de arhivare sunt diferite, în funcție de tipul de date, iar în unele cazuri poate fi și de 75 de ani. În general, datele referitoare la tranzacții trebuie păstrate 5 ani de la terminarea relației cu clientul. Datele pot fi păstrate însă o perioadă mai mare de timp la solicitarea autorităților sau pentru protejarea unor interese legitime.

Pentru datele prelucrate in temeiul consimtantului persoanelor vizate in scopul transmiterii mesajelor cu caracter publicitar, acestea se vor prelucra pana la incetarea relatiei de afaceri cu Compania sau, dupa caz, pana la retragerea respectivului consimțămînt.

Datele cu caracter personal prelucrate in scop de recrutare vor fi pastrate de Companie pana la finalul procesului de recrutare pentru postul disponibil. Daca persoanele vizate doresc sa fie contactate pentru mai multe posturi care li s-ar potrivi, datele din CV-uri si alte inscrisuri pe care le-au pus benevol la dispozitia Companiei in acest scop, vor fi pastrate pentru o perioada de cel mult 2 ani, daca in acest interval de timp nu se solicita stergerea lor din evidentele Companiei.

Durata de stocare a datelor obţinute prin intermediul sistemului de supraveghere video este proporţională cu scopul pentru care se prelucrează datele, respectiv nu depăşeşte 30 de zile, perioada după care inregistrarile se şterg prin procedură automata, în ordinea în care au fost înregistrate. În cazul producerii unui incident de securitate, durata de păstrare a materialului filmat relevant poate depăşi limitele normale în funcţie de timpul necesar investigării suplimentare a incidentului de securitate.

Orice alte date cu caracter personal prelucrate de Companie in alte scopuri indicate vor fi pastrate pentru perioada necesara aducerii la indeplinire a scopurilor pentru care au fost colectate la care se pot adauga termene neexcesive, stabilite conform obligatiilor legale aplicabile in domeniu, inclusiv dar fara limitare, la dispozitiile in materia arhivarii.

 

7. Drepturile subiectilor datelor cu caracter personal

Pentru o informare completă, subiecții datelor beneficiază de următoarele drepturi cu privire exclusiva la datele cu caracter personal ce îi vizează, prevăzute de Legea nr. 133.

Dreptul la informare – dreptul de a primi informatii cu privire la activitatile de prelucrare a datelor cu caracter personal, efectuate de catre Companie, precum si despre drepturile pe care le are subiectul datelor.

Dreptul de acces la date – persoanele vizate au dreptul de acces la datele personale, respectiv sa obtina o confirmare a faptului ca Compania prelucreaza sau nu datele lor cu caracter personal, precum si o copie a acestora, astfel incat sa aiba posibilitatea de a verifica daca ele sunt prelucrate de Companie in conformitate cu prevederile legislatiei din acest domeniu.

Dreptul de intervenție asupra datelor – subiecții datelor au dreptul la rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor cu caracter personal. Persoanele vizate au dreptul sa le fie corectate datele cu caracter personal, daca acestea se regasesc in sistemele Companiei in format eronat, daca sunt inexacte sau incomplete. Ștergerea datelor se mai numește dreptul ”de a fi uitat”, iar în temeiul lui persoanele vizate pot solicita stergerea datelor lor cu caracter personal pe care Compania le prelucreaza, in cazul in care nu mai exista temei pentru prelucrarea lor. Vor putea exista situatii in care Compania nu va putea da curs solicitarii de stergere a datelor, si anume: in cazurile in care Compania are obligatia legala de pastrare a datelor personale; in cazurile in care datele sunt stocate in scopuri de arhivare in interes public sau in scopuri statistice; in cazurile in care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

Dreptul de opoziție – este dreptul subiectul de date de a se opune în orice moment, în mod gratuit, din motive întemeiate și legitime legate de situația particular a acestuia, ca datele cu caracter personal care îl vizează să facă obiectul unei prelucrări, inclusiv prin creare de profiluri; de asemenea, persoana vizată poate să se opună în orice moment, în mod gratuit și fără nicio justificare, ca datele să fie prelucrate în scop de marketing.

Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale – subiectul datelor cu caracter personal poate cere și obține retragerea, anularea sau reevaluarea oricărei decizii bazate exclusiv pe prelucrări efectuate prin mijloace automate (incluzând crearea de profiluri, stabilirea capacitatii de plata, luarea automata a deciziilor) care produce efecte juridice cu privire subiectul de date.

Dreptul de acces la justiție – subiectul datelor are dreptul de a sesiza instanţa de judecată pentru repararea prejudiciilor materiale şi morale, în cazurile în care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrări de date cu caracter personal efectuată ilegal sau căreia i-au fost încălcate drepturile și interesele garantate de Legea nr. 133.

8. Prevederi finale

Prevederile din prezenta Politică vor fi supuse modificării sau revizuirii periodic sau de ori de cite ori va fi necesar. Politica data, precum și orice modificare propusă va fi adusă la cunostință Utilizatorului și persoanelor vizate prin publicarea versiunii actualizate pe site-ul Companiei, cît și la panourile informative din incintele Oficiilor Companiei.

Compania își rezervă dreptul de a efectua în orice moment modificări la Politica cu privire la protecția și Confidențialitatea Datelor, fără obligația de notificare, în cazul în care modificarea respectivă este impusă de legislația în vigoare.